Vårrus

Var rätt nöjd med resultatet igår. Kom runt på 30:16, vilket var 4-5 minuter bättre än förra året. Hade ork kvar så jag spurtade sista km, enda problemet var att jag knappt kunde andas. Lätt riktigt illa i luftrören när jag kom i mål.
Blev lite mat efteråt som vanligt, smakade rätt OK. Lite potatissallad, korv, kalkon, bröd o lite olika pålägg. Och så en  kopp the med macka efter duschen, som var mycket skön :)

Får se vad jag lyckas med för träning idag, styrka står klart på schemat i alla fall. Med tur så blir det innebandy innan. Det är alltid kul.

Sett en dokumentär om 10 saker man bör veta om bantning som är rätt intressant. Där tar de upp att man inte bränner särskilt mycket fett när man tränar, men desto mer efter träningen. Men det är ju inga nyheter igentligen, tränar man så ökar man förbränningen eftersom man bygger även lite på musklerna. Och muskler bränner mer.

Jag ska försöka bygga mer muskler nu, för hållning och förbränning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0