Glömde tänka

Åt ett äpple innan fika. Sedan kom någon med en chokladnågonting tillfikat. Hann inte ens med och tänka innan jag lagt upp en bit på talriken och ätit upp den. Och så jäkla gott vet jag inte om det var heller.
Hmmm, varför är det så lätt att bara låta sånt gå ner. Hjärnan kopplas bort och man bara trycker in i ansikten och mår dåligt efteråt. Som tur är så cyklade jag ju i morse och i kväll ska jag springa vårruset. Eller lunka/jogga runt i alla fall. Ska inte bara gå runt har jag tänkt mig. Får se hur det går, har ju bara joggat en gång tidigare i år. Men det gick förvånansvärt bra så jag hoppas att det gör det i kväll med.

Ska försöka dricka en protein-drink innan jag åker. Måste få i mig mer prtein på ett eller annat sätt nu och se om det hjälper till med viktnedgången.

Får se om jag lägger upp en länk här sedan med hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0