Det räcker med en dag...

... i taget.
Fortare än så behöver det ju inte gå.

Jag har någon som tror på mig, och bara det har fått mig att inte köpa godis sedan i tisdags. Jag som köper godis varje dag annars, om jag är inne på affären. Men bara att han sa att jag lyckas bara jag bestämmer mig för det räckte tydligen. Och då handlade det om att jag tänkte köra 2 veckor bara pulver. För att komma ur det värsta godissuget/sockerberoendet. Men jag tror mer på att äta mat igentligen, och att röra på mig. Så nu sitter jag o funderar för det vildaste hur jag ska få till 2 styrkepass den här veckan. Fredagen är klar, men hade täkt i morgon också. Men så upptäcker jag att i morgon är det ju Vårruset. Hinner jag köra styrka före eller efter det. Beror helt på vad klockan blir. Kan ju skippa den obligatoriska fikan efteråt, men den är ju halva nöjjet.

Ikväll blir det inte i alla fall, för ikväll ska jag laga middag. Och cykla upp, så det blir konditionsträningen för dagen. Det är ju i alla fall 11 km med myyycket uppför.

Så idag kör jag, har kosttillskott och protein. Ska bara lära mig att ta dem i rätt tid osv. Särskilt proteinet, försöka få i mig det 1-2 gg om dagen i alla fall.
Jag gör mycket saker för att vara tvärtom, men i andra fall så lägger jag ner för mycket kraft för att fundera över vad andra tycker. Att de ska starta diskussion och ifrågasätta varför jag gör något, men jag inte har några bra svar. Mer än att jag vill göra så här.
Vi får väl se hur det går, hoppas på fler uppdateringar i några veckor i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0