Svårt att skriva

Har så svårt att komma in och skriva något. Mest för att jag itne vet vad jag ska skriva.
Var i alla fall iväg och spelade badminton igår 2 timmar i gå och det var lika skönt som alltid. Vi var ijämna så det blev en del singlar. Jag är helt kass på det, har svårt att komma igång på de korta bollarna. Så jag får inte så många poäng, men det är grymt bra träning :)

Skulle varit iväg i fredags också, men det blev ingenting då. Inte ens städat blev det. Plockade lite, hängde en tvätt och satte mig sedan och åt mina 2 krabbor som jag tinat. Det var jättegott att äta och pilla med.

Helgen var jag bortrest så där blev det inte mycket tränat under dagarna i alla fall. Tur att badmintonen är inbokad sedan innan och att det är människor som jag gärna träffar som är där.

Ikväll ska jag ut med några kompisar, men har planerat in träning innan. Ska till o med sluta tidigare för att hinna med det. Ska köra in också så behöver jag inte ens fundera på att dricka alkohol till maten.

Jag är singel och försöker att vara ute mycket bland folk och kollar även lite på internet för att se om man kan hitta någon trevlig grabb därute. Men det verkar gå i vågor. Nu har jag i alla fall kommit på att man får inte många meddelanden på "kärlekssidorna" utan att skicka själv. Det verkar som att ingen vill ta första steget. Så nu har jag gjort det med några stycken och har faktiskt fått respons. Och nej jag täker inte ha dåligt samvete eller så för att jag pratar med flera samtidigt. Blir det seriösare någonstans så kommer jag att hålla mig till en, men inte just nu.

Världen snurrar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0