Lite träning

Var ute med några kollegor igår och åt på restaurang. Men för att verkligen känna att det var OK att äta (skojjar bara, jag hade ätit ändå) så stack jag iväg och tränade lite. Körde 35 minuter på löpbandet plus 10 för upp och nedvarvning. Hade 8,4 km/h i 25 minuter och det kändes bra. Kommer helt klart att öka det nästa pass. 10 minuter höll jag 9 km/h.
Avslutade med några situps och lite stretch efteråt. Trtor att det var bra för ryggen värker inte lika mycket denna morgonen som den brukar. Knäet bråkar lite bara, men inte ont. Bara otrevligt.

Tillbaka till restaurangen vi var på. Det var en grekisk restaurang med god mat. Och det blev billigt, jag betalade 230 kronor för 3 rätter och dricka. Eftersom jag körde så var det inga kostnader för alkohol inblandade.

Har inte bestämt vad det blir för träning idag, men det lutar nog åt ett pass med WII, elle rin till Trollhättan. Beror på hur mycket mer jag vill ha gjort under kvällen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

http://www.geeky-gadgets.com/thrustmaster-t-freestyle-nw-for-the-nintendo-wii-06-11-2009/



Nu kan du åka snowboard oxå om du vill... ;)



Ha en bra dag!! Kraam!!

2009-11-10 @ 11:00:31
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0