Kommit igång

Har tränat 3 av 4 dagar nu, om man räknar med söndagen. Och det känns bra :)
I söndags var det badminton, måndag hemma med WII och onsdag innebandy. Ikväll är det Krav Maga som gäller. Då ska jag också prova och se om astmamedecinen jag fick igår kan hjälpa mig träna bättre. Det kändes som att jag blev trött mer av träningen än av bristen av luft igår i alla fall.
På Krav-träningen brukar jag låta som en flöjt när jag andas efter stress-testet. Det brukar innebära att 3-4 personer attackerar dig under 2 minuter på olika sätt. Oftast slag och försök till strypnig. Men kan inte låta bli att tycka att det är kul träning ändå, man är väl lite skruvad.

Maten har gått sådär, men jag ger inte upp för det. Kan ju inte förändra allt på en gång. Det är ju så tråkigt att laga mat till sig själv. Har kommit fram till att jag måste äta fisk oftare i alla fall. Så några recept som är enkla är på G i huvudet.

Något störigt är att varje morgon fram till morgonfikat så värker ryggen nått såpass. Bara att gå gör ont på höger sida. Men tänker inte sluta röra på mig för det heller. Men måste nog börja styrketräna mer. Hoppas på ett pass till fredagen.

Men först jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0