Ingen bra dag

I går var jag ledsen och förbannad när jag gick hem från jobbet. Hade gärna kört ett pass med Box på gymmet, men sparringkompisen kunde inte. Var inte sugen att dra ner o köra styrka eller springa så det blev fram med WII och 30 minuter på den. Så jag rörde på mig i alla fall. Allra helst hade jag köpt en stor påse godis och tryckt i mig. Men det gjorde jag som är inte.

Tanken jag har runt maten nu är att föröska dra ner på kolhydraterna efter frukostfikat. I alla fall på arbetsdagarna. Gick kanske sådär bra igår eftersom ja gåt ett gäng M-kulor. Men inte helt fel eftersom jag ju inte åt upp hela påsen. Ett stort steg frammåt för mig :)
SKa äta mer kött och grönsaker efter jobbet/träningen och hoppa över pasta och bröd var tanken. Måste äta mer fisk också, är helkass på att laga fisk.

Jag behöver köra lite mer styrka känner jag i mina knän. Får se ikväll om det blir styrketräning eller om det blir ett grupp pass. Har inte bestämt mig ännu. Men det känns som att jag är på gång igen, och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0