Dags att vakna upp

Är fortfarande trött efter helgens övningar. Måste jobba mer på att lägga mig i tid. För har inte lyckats något vadare denna veckan alls. Och träning har det varit dåligt med också. Innebandyn blev inställd igår så det har inte varit något på hela veckan ännu. Tur att det är Krav-torsdag så det blir 90 minuter självförsvar. Då får jag röra lite på mig :)
Maten har inte varit direkt lyckad heller, men ska nog lyckas reda ute det hela snart. Räknar med att vara back in business nästa vecka. Finns ju en del bra mat hemma att äta av, bara jag ser till att laga den också.

Annars är det mest tankar som förekommer, och de är jag itne redo att skriva ner här. Har inte rett ut dem färdigt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0