Blandat innehåll

Vilket liv!
Eller
Vilket liv?
Eller bara vilket liv.

Det kan vara alla delarna, beroende på dagsformen.

Här ska jag försöka skriva om mina försök att träna bättre, äta bättre och hur jag lever även om det inte är bättre.

Har varit förkyld en längre tid och det är ju så fruktansvärt tråkigt. Man har  kommit igång med träning och så dör det ut totalt. Men nu är jag på gång igen, för trehundrafemtielfte gången. Diskuterade i fredags med en killkompis det här med jojobantning och ur det kan förstöra förbränningen i kroppen. Jag hoppas att jag inte gjort det och att jag nu är på rätt väg, igen.
Ska äta mer grönsaker också så kommer det nog att bli jättebra :)
Känner i mina knän att jag legat på latsidan med styrketräningen, så jag ska försöka komma igång med mitt WII lite oftare. Annars när jag tränar så är det mest kondition. Men styrka behövs ju med.

Har en ny tankegång runt mat att prova också. Jag har många sådana men brukar sällan hålla dem längre än några dagar.

Kommer med mer senare, men nu har jag ju startat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0